fbpx

RaceTime: Man kunne måske også….

“Det ville da klæde Danske Spil at udbyde en spilleform, hvor spilleren selv øger sine chancer for gevinst blot ved at erhverve lidt/nogen eller megen information om spil på heste, så gevinstchancerne øges”.


Læs RaceTime med tips og analyser til Klampenborg den 10. oktober.

Picture of Per Bustrup

Per Bustrup

RaceTime. Født 1943 på Nørrebro. Reklamechef hos Gulf Oil. Fra 1974 til 1986 marketingchef hos Klampenborg Galopselskab, hvor han bl.a. stod bag introduktionen af GALOPPEN, Scandinavian Open Championship og Ekstra Bladets Gyldne Hjelm. Var i perioden også fast medkommentator ved de årlige Derbytransmissioner på TV. Stiftede eget reklamebureau, GP Reklame/Marketing i 1986 og har udgivet bøgerne “150 år med fest, farver og fuldblod” og “Bageren der blev stjernejockey."

Seneste artikler

Scroll to Top