fbpx

RaceTime: Planlægning er den halve succes

Otte løb indenfor fire dage – med 3,4 millioner svenske kroner i præmier. Kom ikke og sig, at der mangler penge i skandinavisk galopsport. Naturligvis væsentligst anført af Sverige – men planlægningen halter efter, hvilket har fået Bent Olsen op i det røde felt.


Læs RaceTimes “Klumme” her.

Picture of Per Bustrup

Per Bustrup

RaceTime. Født 1943 på Nørrebro. Reklamechef hos Gulf Oil. Fra 1974 til 1986 marketingchef hos Klampenborg Galopselskab, hvor han bl.a. stod bag introduktionen af GALOPPEN, Scandinavian Open Championship og Ekstra Bladets Gyldne Hjelm. Var i perioden også fast medkommentator ved de årlige Derbytransmissioner på TV. Stiftede eget reklamebureau, GP Reklame/Marketing i 1986 og har udgivet bøgerne “150 år med fest, farver og fuldblod” og “Bageren der blev stjernejockey."

Seneste artikler

Scroll to Top