fbpx

Check på 330.000 kroner til Klampenborg

På trods af en hård medfart ved introduktionen af udelukkende online-spil på banen, har både Klampenborg og konceptet som helhed fået god medvind. Efter årets tre første løbsdage er der sendt en check fra Derby25 på 330.000 kroner til Hovedkvarteret.



Konceptet har nemlig været, at Klampenborg modtager et ‘sign-up fee’ på 300 kroner for hver ny kunde der registrerer sig på banen og samtidig spiller for første gang under løbene, og da der hidtil har været 1.100 nye tilmeldinger, har Klampenborg på mindre end en måned hentet 330.000 kroner i provision.

Det fremgår af en artikel hos Dansk Hestevæddeløb, hvor Derby25’s administrerende direktør Henrik Friis i et interview blandt andet forklarer, at kunderne har været motiverede overfor det nye koncept, og at han ikke frygter de øvrige danske baners kommende overgang til online-spillet.


Artiklen kan læses hér.

Filip Zwicky

Filip Zwicky

Stifter / Ansvarshavende redaktør. Mere om forfatteren

Seneste nyheder

Scroll til toppen