Hård medfart til Hestesportens Medier

Galopsport.dk’s gæsteblogger, Per Aa. Bustrup, skrev den 17. januar et kritisk indlæg omhandlende Hestesportens Mediers markedsføringsstrategi og det netop publicerede nyhedsbrev, som Bustrup valgte at kalde “gammel vin på nye flasker”.


Bustrups kritik blegner dog i forhold til den medfart Hestesportens Medier får på de danske travsites, hvor der gang på gang stilles spørgsmålstegn til organisationens synlighed og informative forpligtelser overfor sportens aktive, tilskuere, hesteejere og spillere.

Travsitet “www.travservice.dk”, der administreres af den tidligere underredaktør på Væddeløbsbladet, Henrik Berg, publicerede tirsdag et indlæg med titlen “Det store bluff”, skrevet af Lars Hauth.

Hauth har i mange tidligere blogs givet udtryk for sin harme over de økonomiske udgifter til Hestesportens Medier, som i stedet kunne være brugt til præmiepenge i hestesporten.

Hestesportens Mediers daglige ledelse varetages af Troels Troelsen og journalist Hanna Milling er ansat som chefredaktør. Organisationen står bl.a. bag websiden travoggalop.dk og udgivelsen af magasinet Racing News.

Per Aa. Bustrups indlæg “Kan trav og galop markedsføres sammen?” kan ses her!

Picture of Filip Zwicky

Filip Zwicky

Stifter / Ansvarshavende redaktør. Mere om forfatteren

Seneste artikler

Scroll to Top